06 December 2010

Funfair,

Semalam otw balik kl, dari kampung. Lalu kat Kuala Selangor. Then, ternampak funfair. Agak excited la sebab dah lama gila tak pegi, heee :D Yela, last aku pegi funfair time sekolah rendah kot. Bertahun juga tak pegi funfair. Haha!

Abah cari parking, then semua gerak pegi funfair. Agak jauh sikit la nak berjalan, tapi tak kisah :D Asalkan dapat pegi main kat funfair. But, tak pegi funfair terus. Kitorang masuk Tesco. Fyi, funfair tu depan Tesco je pon :) Sambil menyelam minum air la :D Kan kan? :)

Time dalam Tesco, beli barang sikit. Then baru pegi funfair. Kat sana aku dgn adik aku excited nak main benda alah yang macam kat genting, yang buai pusing laju2 and tinggi tu. Syokkkkkk!

Haaa, tu la yang aku dengan adik aku main. Best siotttt! Time nak beli token tu, agak terkejut la juga tengok harga. Satu token = RM 2. Game yang aku dengan adik aku main tu pakai 3 token sorang. So, total 6 token = RM 12. Mahal, kan?!

Then, aku dengan mirul naik la benda tu. Kitorang tak duduk dekat, jauh sikit je. Orang tu nak bagi stabil kot. Ada girl duduk sebelah aku. Muka sombong nak mamppus! Senyum pon tidak. Pandang aku, muka macam tak puas hati. Apa masalah pon aku tak tau la perempuan tu. Time untuk melayang, haha! Sumpah best gila. Tinggi doe benda tu pusing, sejuk pula tu.

Dah abis main, aku terus text buah hati aku, Nafa :) Aku bagitau dia yang aku kat funfair. Dia jealous, haha! Dia cakap dia pon dah lama tak pegi funfair. Then, aku ajak dia cari funfair kat KL. Mana tau kot KL ada funfair, but susah nak cari la. Tapi aku tak kira, aku tetap nak pegi funfair lagi! Dia pon okey je :) Psttt, buah hati sayanggg, nanti kita cari funfair ea? :D

Lepas aku dengan Mirul dah main, turn Darlina pula pilih game. Dia main yang tangkap itik tu. And she's got a cup! Gambar spongebob, hee :D Cawan tu kecik je. Tapi takpe, asalkan ada juga barang :)

Time to go home, and kitorang sampai rumah pukul 12.30 pagi :D

The end.