18 March 2016

Lukisan Sarah

Assalamualaikum...

Memandangkan skrg ni musim cuti n tak pergi holiday ke jalan-jalan. Duk terperuk je kat rumah😂 Adik aku((Sarah)) memang selalu tengok utube. Kecik-kecik dh reti main tenet😌  Petang tu aku tengok sarah ni bkan main khusyuk die menconteng. Dah lama die conteng tu, dengan muke bangga nya die panggil aku

sarah: dalina, tengok ni ! 
Die bagilah lukisan die. Aku terkedu. Terkejut. Semua TER adalah😂 
Gila comel lukisan die. Dengan mata yang besar lagi innocent. Ihiks ! 
Aku: Comel lukisan hang. Lukislah lagi.
Nak bg die semangat melukis sbb mmg aku nmpk die pamdai melukis. Mcm-mcm die lukis sebelum ni. Nanti aku share😉 btw, die buat kad utk kwn aku tau😂 kad besday. 

 
Tadaaaaa ! Nilah hasil nya. Kalau nampak ada name kat setiap lukisan tu, maksudnya die dah cop nak bg kat sape. Kalau korang nampak, nama paling banyak kat situ 'Aira'. BFF tu😜


Ce teka mana satu lukisan aku dengan sarah. 

That's all. Bye !