28 April 2018

Menang Giveaway High Cultured

Assalamualaikum...

Nak cerita sikit yang aku menang GA dari High Cultured 2x tau! Rezeki sungguh :D
First, aku menang GA untuk bomber jacket kat FB. Dapat mesej dari High Cultured, menjerit aku suka! Dengan segera, aku email detail yang dia. Nampak tak gelojoh dia? Hahaha.





Dapat dapat, terus pakai. Tak kisah dah terik tu. Hahaha. Nanti aku OOTD elok-elok lah pakai bomber jacket tu. Btw, kat jacket ni ada patches. Tang lengan dengan depan. Selesa pakai bomber jacket ni. 

Kali kedua, High Cultured buat GA. Kali ni untuk totebag pulak. Aku menang kat IG. Tak expect langsung tau menang ni. 


Kain dia tebal tau. Canvas kan. Quality dia bagus lah. Boleh letak banyak barang. Bolelah aku buat nak pegi study nanti. Ecewahhh. Hahaha. Totebag ni lebar. 

Rezeki sungguh aku kali ni. Jarang aku menang GA. Dari page yang sama pulak tu. Lepas ni aku pulun lah GA yang ada. Hahaha.  
 Doakan aku menang GA lepas ni ya. Hehehe.