07 January 2014

AuraMen Turbo Collagen


                                                                             AuraMen

Produk khas untuk lelaki yang mementingkan kesihatan Optimum. Skin. Muscles. Hair. Joint. Bones. Health. Energy Booster
Rasai kesannya dalam 7 hari ! Lebih POWER & BERTENAGA

           

KELEBIHAN UTAMA AURAMEN TURBO COLLAGEN :
. Membantu mencerah, membersih & mengatasi masalah kulit wajah seperti jerawat, kusam & kering
. Membantu memejalkan otot secara semulajadi.
. Membuang toksin, angin dan lemak dari dalam badan
. Membantu menambahkan kadar hormone testosterone
. Meningkatkan tenaga dan kesihatan tubuh
. Membantu melancarkan peredaran darah.
. Mengatasi masalah Prostat & saluran kencing
. Membantu meningkatkan keupayaan lelaki sejati secara semulajadi.
. Membantu menurunkan berat badan & mengempiskan perut yang buncit
Auramen berperisa WILD BERRY.


Cara Penggunaan Auramen Turbo Collagen
Pertama :
Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.
Kedua :
Bancuh menggunakan air mineral. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.
Ketiga :
Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.
Keempat :
WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.
Kelima :
Cara yang sesuai untuk pengambilan AURAMEN adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam).


Testimoni



AuraMen Turbo Collagen with fat burner
Harga asal: RM180 SM / RM190 SS
HARGA PROMOSI: RM150 SM / RM160 SS


Penghantaran POSLAJU adalah PERCUMA!
**PROSES PENGHANTARAN CUMA AMBIL MASA 2 - 3 HARI SELEPAS PEMBAYARAN DIBUAT**

Berminat? Inbox saya kat [PAGE/FACEBOOK]

atau

email [intandarlina29@gmail.com]
For fast reply: 011-29229434 (SMS/WhatsApp/WeChat)
NO CALL!

03 January 2014

Review Novel: Pelakon Cinta & Mr. G

Assalamualaikum.. Novel kesukaan aku.. Cerita pun best.. Jom bace review aku mengenai novel ni..


Sinopsis Pelakon Cinta & Mr.G:
Mr. G singkatan untuk apa? Bukanlah mr. gemuk atau mr. gila, tapi sudah tentulah mr. G yang dimaksudkan ialah mr...
Dengan ganjaran RM2 juta yang menanti, Tengku Marylin Myacella yang terkenal dengan sikap gediknya telah memenuhi permintaan sahabatnya untuk memastikan seorang pemuda yang dipercayai mr. G berubah menjadi lelaki normal. Tapi, dia sendiri berasa resah dan gelisah!
“You ingat, you cantik sangatlah sampai I teringin nak jadikan you girlfriend I?!”-  Syed Zakuan Zafran.
“I memang sangat cantik. Tapi I tahu, dalam mata you, pasti I tak secantik Aaron Aziz atau tak secomel seperti artis lelaki Korea, kan?! Takkanlah I perlu tukar jantina I semata-mata untuk jadi girlfriend you?” -Tengku Marylin Myacella.
Dalam menjayakan misinya, Mary keliru dengan perasaannya sebenar sama ada dia betul-betul ikhlas jatuh cinta ataupun sekadar lakonan semata-mata. Zafran pula telah merahsiakan cintanya selama tujuh tahun, tapi dia berjaya juga memiliki Mary dari sebuah penipuan yang dicipta. Namun, dalam keasyikan mereka melayari bahtera, sekali lagi mereka diuji dengan rintangan yang mencabar kepercayaan mereka.
“Selama ini I ingat you ikhlas cintakan I…”-  Syed Zakuan Zafran.
“Kalau kau dah tahu aku curang dan tak cintakan kau lagi, kau ceraikan aku Zafran! Ceraikan aku!” –Tengku Marylin Myacella.
Cinta yang bermula dari sebuah penipuan dan sandiwara akankah kekal bahagia? Mampukah Mary mengubah Zafran menjadi lelaki normal? Hanya Pelakon Cinta & Mr. G yang dapat menentukan kesudahan cinta mereka…
Review dari aku:

Tengku Marylin seorang yang pantang dicabar dan disebabkan itu, dia bertemu dengan seorang lelaki bernama Syed Zafran yang kononnya Mr.G. Tapi kesian kat Zafran sebab dari dulu lagi dia syok kat Marylin walaupun Marylin dah ade pakwe. Sampai satu masa, Zafran dah pasrah tiba-tiba pulak Marylin baru sedar kewujudan dia. Yang si Marylin pulak tak pandang lelaki lain sebab dia sayang sangat kat arwh pakwe dia. Tapi akhirnya Marylin dan Zafran kahwin jugak. Zafran romantik habis lepas kahwin. Melting gitu.. Auww.. Disebabkan satu kejadian, Marylin dan Zafran gaduh teruk. Perkahwinan mana yang tak dilanda badai kan? Semua ni angkara seseorang. Keadaan bertambah lagi teruk bila muncul lagi seorang lelaki. Dan akhirnya ..... Opps ! Sorry tak bole bagitau ending novel ni kalau idak korang mesti tak beli novel ni nanti. Pasai tulahhh kena beli.. 

02 January 2014

Review Novel: Kau Aku Kita

Assalamulaikum.. 

Sinopsis Kau Aku Kita:


“Kau silaplah, bro... jangan nak perasan. Iman Firdaus tu, aku, bukan kau. Ke kau pun nama Iman Firdaus juga?”

Itulah permulaan dua Iman Firdaus. Seorang lelaki, seorang perempuan. Dua nama yang sama, manusia yang berbeza, boleh ke mereka hidup bersama? Tapi itulah yang jadi. Iman Firdaus aka Iman Aus, pelakon yang terkenal dan ada nama, tapi tak pula dikenali atau digilai Iman Firdaus aka Iman. Sebabnya mudah—rumah dia tak ada TV untuk dia kenal Iman Aus.

Tapi, Iman Aus si pelakon kegilaan ramai itu tiba-tiba buat idea gila dengan mengajak Iman kahwin.

Kahwin! Dah Iman terkejut, tambah terkejut pula Iman apabila Aus sanggup ‘berkahwin’ sama dengan lima adik lelakinya: Iman Adrian, Iman Fazril, Iman Haris, Iman Razif dan Iman Asri.

Lalu, bermulalah kisah dua Iman Firdaus, satu suami, satu isteri, hidup sebumbung dan bersama sebagai pasangan dalam dunia lakonan nyata. Sebab, Aus hendakkan isteri kerana daddy Aus nak dia kahwin manakala Iman berkahwin dengan Aus sebab Aus janji akan senangkan hidup adik-adiknya. Jadi, perkahwinan yang bermula dengan agenda yang sebab begini, akankah kekal untuk selamanya? Tambah bila ada syarat begini:

“Kalau aku dah jatuh cinta dengan kau, aku takkan ceraikan kau. Macam tu juga sebaliknya. Aku takkan lepaskan kau, kalau kau dah jatuh cinta dengan aku. Tapi kau janganlah melebih nak goda aku pula.”

Jadi, dua nama yang sama, manusia yang berbeza, boleh ke mereka hidup bersama? Dua Iman Firdaus ini, agaknya bolehkah hidup bersama?



Review dari aku:

Mula-ii bace novel konfius jugak sebab ade dua Iman. Tapi lama-ii dah okay. Cerite ni memang best. Iman seorang yang ganas dan Aus pulak pelakon. Bace novel ni memang banyak gelak sebab Iman betul-ii brutal lah. Selamba je tendang , tampar laki dia. Yang si Aus pulak pelik bila tidur lewat tengah malam. Dulunya Iman ni kena bayar hutang sebab arwah ibubapa ada buat pinjaman. Aus tolong Iman dengan bayar hutang and then diaorang pun kahwin. Macam-ii yang berlaku sepanjang Iman dan Aus kahwin. The end cerite ni memuaskan. Apa tunggu lagi. Belilah novel ni.  


01 January 2014

Novel Mencari Mr. Charming

Assalammualaikum.. Baru dpt novel ni ptg td.. Excited sbb ade t/tangan Anna Lee. Baca pon blom lg.. Nnti kalau dah bce sye buat review..


Sinopsis:
Adakah lelaki romantik hanya wujud dalam dunia khayalan wanita?

Indah Lara aka Lara Alisya ,seorang penulis novel cinta yang tak  
popular , tetapi mempunyai 'hater' yang tegar bernama indah water .
kehidupan indah Lara Huru-Hara apabila dia kerap menerima e-mel kritikan daripada indah  water yang boleh 'membunuh' semangatnya untuk terus menulis.

Indah water, individu misteri yang mempertikaikan setiap karya indah Lara. Dia menyampah Sungguh dengan watak hero ciptaan indah Lara yang terlampau kacak dan romantik . katanya , indah lara tidak berpijak di bumi yang nyata. Lelaki sebegitu memang tak wujud di dunia. Semuanya hanya khayalan .

indah Lara rasa tercabar. Dia yakin lelaki kacak dan romantik memang wujud . Dia akan terus mencari prince charming dan akan buktikan kepada indah water bahawa dia boleh dapatkan lelaki yang romantik seperti yang digambarkan dalam novelnya. sehingga dia bertemu dengan sam , lelaki 
yang cukup sempurna di matanya. Lelaki yang membuatkan dia mengalami penyakit.... jatuh cinta pandang pertama ! 

Tetapi , benarkan sam itu prince charming yang dicari selama ini ? Apakah krateria prince charming ? 
Dapatkah indah Lara menjadi penulis yang Berjaya ? Berjayakah dia berdepan dengan pembaca dan pengkritik yang cuba hendak menjatuhkannya ? Dan yang paling penting ... siapakah indah water ? Kenapa indah water membenci indah Lara ? adakah indah water itu prince charming yang dicari ? 


Auww.. Btw tenkiu Fajar Pakeer sebab bg peluang utk dptkn t/tangan penulis..