29 September 2018

KEBAIKAN FERNLEAF UHT SUSU 100% DARI NEW ZEALAND!

Assalamualaikum. 


Korang tengah cari susu untuk jadikan minuman harian? Fernleaf salah satu susu yang korang patut cuba. Sebab Fernleaf ni ada khasiat yang bagus untuk semua orang.

Susu Fernleaf diperbuat dari lembu tenusu dan dijaga oleh peladang di New Zealand. Btw, New Zealand adalah negara yang terbaik di dunia untuk hasilkan susu. Haa, bayangkan betapa bagusnya susu Fernleaf ni. Peladang di sana juga ada 140 tahun pengalaman dalam perladangan tenusu. So, korang tak perlu was was dengan isi kandungan susu ni. 

Setiap peringkat untuk penghasilan susu ni dijaga dengan penuh dedikasi bermula daripada air bersih, rumput yang berkualiti tinggi hingga produk sedia untuk diedarkan kepada pengguna. Hasilnya, susu Fernleaf ni ada sumber makanan semula jadi kaya dengan kalsium yang mudah diserap dan digunakan oleh tubuh badan. Selain tu, mengandungi banyak nutrien penting seperti vitamin A, vitamin D dan protein berkualiti tinggi.

100% Mmmm!
My favourite flavour, chocolate !😍

Lembu tenusu di New Zealand menghabiskan 90% masa untuk meragut rumput secara bebas pada hari cerah tanpa terkurung dalam kandang. Secara tak langsung, lembu menghasilkan susu secara semula jadi tanpa penggalak susu dan apa yang penting, susu tersebut mempunyai tahap vitamin D yang lebih tinggi.


 So, susu Fernleaf ni memang sesuai sangat untuk kita semua lagi-lagi bila susu ni takda bahan lain. Mesti jatuh cinta dengan susu Fernleaf ni! 💕
Belum cuba belum tahu, dah cuba mesti nak lagi!

Lepas ni memang aku nak recommend kat family aku untuk consume susu Fernleaf ni sampai bila-bila. 

#FernleafUHT
#100Mmmm